Dane kontaktowe
ROCKERSPRO S.ŚWIDURSKI SPÓŁKA JAWNA
Wilcza 27, 50-429 Wrocław
nip: 899-27-65-387
Formy kontaktu:
Obsługa klienta prowadzona jest w dni robocze, w godzinach 9:00 - 16:00 drogą mailową lub telefoniczną:
e-mail: rockers@rockers.pl
numer telefonu: 71 750 00 99
numer telefonu: +48 662 168 846
Pomoc
Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie?
Nie. Posiadanie konta w sklepie nie jest konieczne, by dokonać zamówienia. Po dodaniu wybranych produktów do koszyka i przejściu do kolejnego etapu zamówienia, jest możliwość wybrania zakupów jako gość - wówczas Twoje dane zapisane będą jedynie w celu realizacji zamówienia. Ponadto, w takim przypadku na Twój adres e-mail wyślemy indywidualny link, pod którym przez cały okres realizacji zamówienia będziesz mógł sprawdzać jego aktualny status oraz - w przypadku wysyłki kurierem - śledzić gdzie znajduje się paczka.
Użytkownicy, który posiadają konto w sklepie, mają możliwość sprawdzania swojej historii zamówień, a także przy okazji kolejnych zakupów nie muszą ponownie podawać swoich danych adresowych.
Mianem "preorder" określane są zamówienia dokonywane przed oficjalną premierą płyty. W tego typu przypadkach gwarantujesz sobie, że będziesz jedną z pierwszych osób do których dotrze płyta, która debiutuje na rynku. Zamówienia realizowane w ramach przedsprzedaży wysyłane są najpóźniej w dniu premiery płyty.
Jak długo trwa sprowadzenie produktu dostępnego "na zamówienie"?
Niektóre z produktów dostępnych w naszej ofercie sprowadzamy na indywidualne życzenie klienta - płyty tego typu mają podany termin realizacji "na zamówienie". Czas realizacji jest w takich przypadkach zależny od konkretnego produktu i wydawcy, najlepiej o termin, w którym można się spodziewać dostawy, zapytaj obsługę sklepu.
O sklepie
Internetowy sklep płytowy. Prowadzony jako marka RockersPRO to selektywna soczewka i dostawca najciekawszych i najświeższych wydawnictw światowej muzyki promowanej przez niezależne labele. Nie ograniczamy się gatunkowo, bo jesteśmy ciekawi nowego i wierzymy, że nasi klienci chcą z nami poznawać nowe trendy, ale też sięgać do ciekawych wydawnictw z przeszłości.